پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118315
روز قدس از روزهاي نهادينه شده در فرهنگ اسلامي است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1764

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين بيانيه آمده است: روز قدس، روز وحدت و يک‌پارچگي مسلمانان جهان و همدلي آنان با ملت مظلوم فلسطين، روز اسلام، روز تجديد ميثاق با امام زمان (عج)، روز لبيک گفتن به آرمان‌هاي امام خميني (ره) وتبعيت از فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: روز قدس روزي است که در آن تمامي مسلمانان جهان با راهپيمايي انزجارخود را نسبت به تجاوز به غزه و اشغالگري‌هاي رژيم صهيونيستي نشان مي‌دهند و خواهان آزاد سازي فلسطين و نابودي رژيم صهيونيستي هستند. اين روز نه تنها روز ملت مظلوم فلسطين، بلکه روز همه مظلومين عالم است.

اصحاب فرهنگ و هنر روز قدس را روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم عليه همه دنياي زور و تزوير صهيونيزم بين‌المللي و شيطان بزرگ دانسته و يادآور شده اند: مردم مسلمان جهان با حضور خود در راهپيمايي روز قدس لرزه بر اندام رژيم صهيونيستي مي‎اندازند و موجوديت آن را با خطر جدي روبه رو کرده و زمينه لازم را براي نابودي کامل اين رژيم غاصب از روي کره‌ي زمين فراهم مي‎کنند. روز قدس روز عزت مردم مسلمان جهان، مردم فلسطين و ساير مردم مستضعف دنيا است که برهر مسلماني واجب است براي حفظ و دفاع از کيان بشريت و ارزش‌هاي انساني در اين راهپيمايي شرکت کند.

در پايان اين بيانيه اصحاب فرهنگ و هنر تصريح شده است: جامعه فرهنگي و هنري چهارمحال و بختياري نيز همدوش و همراه با ملت شريف و هميشه در صحنه‎ي ايران و ساير ملت‎هاي مسلمان جهان در راهپيمايي روز قدس حضور پيدا کرده و بار ديگر انزجار خود را نسبت به جنايات غيرانساني رژيم صهيونيستي ابراز مي‌دارند.

منبع: جهان بين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html